torsdag 18 oktober 2012

Hur kan man längta så...

...efter en helg...?!



Jo, efter en hektisk vecka där jag har jobbat dubbelt upp så är fredagskvällen det bästa som kan hända!

Lite komiskt i det hela att jag förra fredagen eller var det nu i måndags... minns faktiskt inte... föreläste om stress och dess inverkan på kroppen - och vad är det jag har sysslat med hela veckan - jo - stressat som en tok för att hinna med 2 personers arbete!!!
"Man lever och lär" men ibland funderar jag - kommer jag någonsin att lära mig...?!

Därför blir det bara en liten hälsning denna kväll, till Er där ute, med en liten soft och skör blomma - eftersom denna blomma kommer att knyta sig tidigt! Och snälla - gör inte som jag - utan ta tillvara på livet och de goda stunderna och NJUT!...och... vem vet, en dag kanske jag också lär mig att ta det lungt och bli duktigare på att säga ordet nej!

Kramar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar