lördag 13 oktober 2012

Idag...


...känns det som om jag behöver lite färg i min tillvaro! Har fortfarande inte kommit ur morgonrocken - vet inte vad jag väntar på...?!

Har hela morgonen suttit och tittat igenom gamla fotografier och längtat tillbaka i tiden... bland annat till Frankrike - där jag helt enkelt bara stortriv! Franska språket är väl inte min starkaste sida (har försökt 2 gånger i mitt liv att ta kurser men slutat efter en termin) men det går mycket mycket bra att gestikulera där språket brister - bara att man i inledningen av mötet är artig så kommer man långt! Sänder även med en bild från St Paul - en fantastisk by på en kulle omringad av en mur och biltrafik förbjuden... gäller bara att hålla i plånboken här - inte det billigaste stället men sååå fantastiskt vackert!!!

Till Er alla - Ha en fantastisk dag! Och dröm Er gärna bort en liten stund...
Själv skall jag snart göra mig i ordning för kvällens körkonsert i Lindome kyrka...


Kram från Margareta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar