söndag 14 oktober 2012

Söndag kväll...


Ja, då var denna helg över och allt har förflutit väl - den har varit lugn och samtidigt givande! Lördagen var lite för seg... fastnade lite i att vädret inte var det vackraste och det är farligt - både för kropp och själ. Måste... hmmm... Vill, skall jag hellre säga, börja träna igen innan kroppen förfaller allt för mycket. Vill ju att kläderna skall sitt snygg och sedan  så vill jag börja sy något åt mig själv snart igen... Ytterligare projekt i tiden...

Konserterna har gått bara bra - bara lite ringrostig - men jag inser att jag har saknat det enormt! Det är en fantastisk känsla... Kan väl dock säga att jag kanske har varit "bortskämd" tidigare eller hur jag skall säga det... har haft fantastiska ledare och denna gång kändes det inte alls likadant. Vilken skillnad det kan vara på körledare - vilka som man känner respekt för eller inte... Tilläggas skall att den som höll i helgens konsert ej var vår ordinare körledare. Nåja, om sanningen skall fram så har jag tidigare haft mindre bra också måste jag medge... men Gustaf Sjökvist var/är fenomenal... tuff men han vet vad han vill och får det han önskar...

Carl Johans Kyrkan var fantastisk vacker - både ut- och invändigt! Stämningsfull - längtar verkligen att få sjunga julsånger där...

Hoppas även att min mor - där uppe i det blå, ovan molnen - är glad och nöjd nu... detta var även hennes önskan att jag skulle börja sjunga igen... Sakar dig så mycket...

Kram och God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar